Skip links

Horeca Opleidingen

Meer & Beter verkopen in de bediening

Gasten vinden dat de horecamedewerker alert moet zijn, een goede kennis van de kaart moet hebben en gastvrij zijn. Kortom de kwaliteit van de bediening moet optimaal zijn.

U weet uw gasten op een deskundige wijze te begeleiden en realiseert zo meer verkoop. Tijdens deze opleiding leer je de behoeften van elk type gast bepalen en je leert nog beter naar je gasten te luisteren. We reiken eenvoudige technieken aan die onmiddellijk resultaat opleveren en leiden tot meerverkoop, je krijgt een boel praktische tips die je onmiddellijk kan toepassen in de praktijk.

meer-en-beter-verkopen-horeca

WOW service

Van alle klanten die zeggen dat ze “tevreden” zijn, komt – slechts – 60% terug. De andere 40% zijn wel tevreden, maar willen toch iets anders proberen. Kortom klantentevredenheid alleen volstaat vandaag niet meer.

Van alle klanten die zeggen dat ze “uiterst tevreden” zijn, komt 95% terug. Dit is “klantenvoorkeur”. Alles start met tevreden klanten maar een bijzondere ervaring creëer je door iets extra’s, een aangename verrassing aan te bieden waardoor ze beslissen om terug te komen. Je geeft hen een ‘WOW’ gevoel!

Wat kan jij doen om jouw klanten die ervaring te bieden? En vooral: hoe kan je ervoor zorgen dat alle klanten, elke keer opnieuw, dat extraatje kunnen beleven.

Voor we verwachtingen kunnen overtreffen moet uiteraard ook de basis in orde zijn dit leren we ook checken. Elke deelnemer vertrekt met een actieplan dat onmiddellijk in de werkomgeving kan worden toegepast.

Uiteraard passen we deze opleiding aan uw werkomgeving.

Interesse in Horeca Opleidingen?

Contacteer ons vrijblijvend voor meer informatie.

Boek een vrijblijvend gesprek

Ons team van 12 experts ondersteunt jouw onderneming